سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناهى که پس از آن مهلت دو رکعت نماز گزاردن داشته باشم مرا اندوهگین نمى‏دارد . [نهج البلاغه]

خوش آمدید

  سامسونگ تجارت ام پی 3 را سرعت می بخشد

15 تیر 1384 - دنیاى اقتصاد- سامسونگ الکترونیک، به عنوان یکى از مبتکران جهان فناورى، با ارائه 10مدل جدید از دستگاه‌هاى پخش3 MP، حضور خود در این بازار را بیش از پیش تقویت کرده است.

جی.اچ.پارک- مدیر خاورمیانه سامسونگ ضمن بیان مطلب فوق افزود: شاخص‌ترین این دستگاه‌ها، مدل1 YP-F با طراحى گردنبند بود که به طور خاص براى خانم‌ها ساخته شده است که نمایشگر رنگى تصاویر JPEG با 20گیگابایت حافظه دیسک سخت (HDD) از خصوصیات مدل925-YH مى‌باشد.

وى افزود: از دیگر ویژگى‌هاى خاص مدل‌هاى دیگرى همچون8 YP-T بازى‌هاى نصب شده روى آن است. همچنین دستگاه‌هاى دیگر این مجموعه، داراى ظرفیت حافظه‌اى بین 128 مگابایت (Flash Memory) تا 20گیگابایت HDD و قادر به ذخیره 5000آهنگ که معادل 350ساعت موزیک است مى‌باشد.

وى خاطرنشان کرد: با ارائه طیف تازه دستگاه‌هاى پخش دیجیتال، سامسونگ سهم خود در بازار دستگاه‌هاى پخش3 MP در خاورمیانه را به 24درصد خواهد رساند و قصد داریم حجم تجارت خود در بخش دستگاه‌هاى پخش3 MP در منطقه را به صد برابر افزایش دهیم.

همچنین <کریس لى>، مدیر تولید بخش محصولات الکترونیک سامسونگ با اشاره به اینکه اولویت همیشگى سامسونگ، رفع نیازها و خواسته‌هاى مشتریان بوده است گفت: در این راستا، سرى جدید دستگاه‌هاى پخش صوتى تصویرى ما، قابلیت ارائه و نمایش عکس‌ها در چند فرمت مختلف را دارا هستند.

وى همچنین، دستگاه مدل 8 YP-T، را داراى 2گیگابایت حافظه (Flash Memory) ضبط کننده صدا و رادیوى موج FM دانست.

همچنین <مکارند فوکه>- مدیر بازاریابى و فروش بخش محصولات الکترونیک سامسونگ (SGE) گفت: سامسونگ به منظور حفظ موقعیت پیشتاز خود در بازار، در نظر دارد طیف تولیدات خود را فراتر از درایورهاى دیسک سخت (HDD) و فلش (Flash) بسط دهد.

وى بیان کرد: از دیگر مدل‌هایى که سامسونگ عرضه کرده است. مى‌توان به دستگاه صوتی53 -YP با 128مگابایت تا 1گیگابایت حافظه و شیار USB اشاره کرد که مدل60-YP براى علاقه‌مندان ورزش طراحى شده و داراى یک نمایشگر ضربان قلب، شمارشگر کالرى، کورنومتر و محافظ ضربه‌گیر جهت استفاده هنگام ورزش کردن و حافظه 2گیگابایتى است و مدل1 YP-D داراى دوربین عکاسى 2مگاپیکسلى بوده و تا پایان این فصل به بازار ارائه خواهد شد.

در پایان قابل ذکر است، این شرکت دستگاهى نیز به نام 925 YH- روانه بازار کرد که براى ذخیره و جابه‌جایى فایل‌هاى رسانه‌اى (Multimedia) به کار مى‌رود و داراى قابلیت‌هایى از جمله سازگارى با فایل‌هاى MP3، WMA، OGG، ٍecure WMA و ظرفیت 20 گیگابایتى در دیسک سخت با گنجایش ذخیره 5000 آهنگ3 MP است.



alimedia ::: جمعه 85/6/31::: ساعت 9:53 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :4739
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<